Hallå alla stjärtgossar?

2009-12-25 @ 21:05:06

Fyfan vad skönt att julen snart är över. Är så jävla äcklad av all äcklig julmat som pryder alla äckligt tjusiga tallrikar och fat. Nu menar jag ju inte att julmat är äckligt, eller jo, lite kanske, men man tröttnar så fort på skiten. Det serveras julmat i flera dagar efter jul, och det är då man bara vill spy av lukten. En dag räcker gott och väl. Oj vad glatt det blev helt plötsligt!

Aja, skitsamma.

Och jag måste bara säga hur jävla trött jag är på EMD. Pallar inte med de dåliga jävlarna plus att "deras" kuksugiga låt spelas på radio var och varannan minut. Då menar jag ju såklart "Välkommen hem" eller vafan den nu heter. Dålig är den i alla fall. Och till alla er som trodde att deras "fina" låt skrevs endast för EMD och just till de hemlösa kan ju bara glömma den tanken. FÖR DEN JÄVLA LÅTEN HAR FUNNITS SEN FLERA ÅR TILLBAKA. Det är bara en bluff. FAIL!!! Det är väl bra att de stödjer de hemlösa, men de kan väl för i helvete skriva en egen låt?! Inte ta en gammal och försöka ändra budskapet med låthelvetet. Då blir det ju inget speciellt. SKIT NER ER!!

Nej, nu blir vi lite glada i stället tycker jag så att ingen går och gräver ner sig. Det vore ju synd...

Hej hopp!


Släng in en kommentar
Postat av: emmy den bästa!

Men oj, Sara! Här är man stor i orden, men jäkligt LITEN på jorden ;) hahaha

2009-12-26 @ 14:43:37 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0