Helgen i ett nötskal

2009-12-13 @ 13:19:40
Hallå alla ärthjärnor! Efter skolan i fredags så gick jag, Eve och Sofie på stan en stund. Lite senare på kvällen skulle vi ha åkt hem till Sofie och goffat pizza och kikat på idol, men jag var så jäklarns trött så jag åkte hem, somnade på soffan och missade finalen...SKOJJ! I lördags spelade jag lucia-cupen i diös, men det gick inte så bra för oss så vi gick inte vidare. Rackarns rabarber säger jag bara. Efter den så åkte jag, Madde och Sofia till McDonalds och käkade hamburgare och satt kvar ända till halv 12 på kvällen. Sen åkte vi hem till Sofias brorsas lägenhet och satt där och häckade en stund. Vid 2-tiden på natten begav vi oss till diös igen för att hejja fram våra Skuttungepojkar som hade gått vidare från gruppspelet i cupen. Sista matchen de hade spelades 04.10. Tyvärr så gick de inte vidare till kvartsfinal, men det var väldans roligt att sitta där och snacka skit och kolla på fotboll. Sen var Maddis jättegullig och körde hem mig till Skuttunge igen. Så vid 5-tiden snubblade jag in i huset och somnade på en gång. I dag då (Söndag) har jag övningskört för första gången. Ööh, det gick väl bra tror jag. Bara att man fick springa ut ur bilen ett antal gånger och byta plats med Helena eftersom vi fick möte tjugonittontusen gånger på den vägen som det inte har setts en bil på sen 1800-talet... Men aja, snart ska man väl förbereda sig för "lusfian" ikväll. YÄÄÄY!
Väldans intressant inlägg känner jag. Skitsamma!

So long suckers! 

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0