Tjollahopp tjollahej!

2009-12-08 @ 20:49:22
Nu har jag "äntligen" skaffat mig en sån här idiotisk töntblogg som alla tuffa människor har. Och eftersom att jag inte vill ligga långt ner på tuffingarnas tuffinglista får jag väl börja med att skriva något supertufft inlägg lite då och då!
Men jaja, skitsamma! Idag dissikerade vi i alla fall i skolan. Vi skar och klippte i lammhjärta och lammlunga och lammluftstrupe och en massa torkat lammblod. Supermysigt, jag lovar!
Så denna dag har alltså bestått av en massa äckliga lammorgan och skapande av min nya supertuffa blogg. Två flugor i en smäll alltså! HURRA HURRA HURRA!!



So long fuckers

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Fyfan, jag vill inte veta hur blogg.se mår nu med dig här...

pet i näsan, äta upp skiten

2009-12-12 @ 02:02:26 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0