Tjollahoppfjärt!

2009-12-17 @ 17:00:29

Här kommer ännu ett väldans intressant inlägg som man nästan tappar hakan av när man läser det! Skitsamma, idag så gick jag och minkärastevän Mikaela på stan. Vi gick och provade lite kläder och hittade skitsnygga klänningar på New Yorker. Den jag hittade var typ full av massa paljetter och sånt. LOVE!!!!!
En snubbe kikade in Mikaela i provhytten och berömde hennes klädval också! RAAWR.  
Haha, klänningarna köpte vi inte. Ska troligtvis göra det efter jul, men vi fick med oss en varsin T-shirt hem i alla fall. Asballa var dem!
Sen traskade vi vidare på stan och jag hittade julklappsjävlar till morsan och Alexander.
Nej, nu måste jag ta och plugga kukjuridik och rövengelska!

CCCCCIIIIIOOOOOO!!!!

(Just jävlar, måste ju skryta lite med att jag fick 22 av 23 på matteprovet. YYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄ) 


Släng in en kommentar
Postat av: Mikaela

HA HA du är bara avundsjuk för att han inte berömde dig, fast du dansa sexigt mot han ;)

2009-12-19 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0