Trött som ett svin

2009-12-14 @ 16:30:21
Hallojsen! Måste bara säga att jag har skämt ut mig så jävla hårt i dag! Fyfan, haha, hur kan man vara så otroligt klantig? Men jag tänker då inte berätta här vad som hände, nej gud nej, vill inte ha ännu mera konstiga blickar och en massa personer som skrattar och pekar på mig! JAG DÖÖÖÖR! Trött är jag också, som ett svin! Har och har haft så jäklarns mycket i skolan nu. Fattar inte att alla lärare tror att man lever för skolan och att det enda man gör är att sitta med skolböckerna uppe på fritiden och ivrigt läsa om blodomloppet och engelsk historia och  varför man började prata och hur olika språk uppkomm och en massa ekvationer och juridik och skelett och sånt skit, allt på en och samma gång? Idioter... De ser ju i provplaneringen hur mycket prov och uppsatser och sånt som är inlagt, men neej, då lägger vi in lite till! JÄVLA IDIOTER!

Fuck


Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

MER BILDER, MER VIDEOBLOGGAR!!!!!!

2009-12-14 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0