Gå och dö djävulssnö!!!!

2010-04-22 @ 10:11:15
Fyfaaaaaan vad trött jag blir på denna äckelsnöö. Nu när den äntligen hade fösvunnit och vårkänslorna pirrade i hela kroppen, fåglarnas ljuva kvittranden väckte en på morgnarna, vi hade börjat träna på gärdet, gräs gräs gräs, min årliga vårförkylning hade besökt mig, skinnjackan och converse-skorna hade "kommit ut ur garderoben", solen sken varje dag, tjugonitton fräknar hade satt sig på mina kinder, tullipipperna hade ju förfan kommit upp ur rabatten. Så igår på träningen, livet var på topp, och så börjar det toksnöa. Snösnösnö stora som tefat. Snacka om att vårkänslorna var som bortblåsta, fåglarna mördades, träningen på gärdet kändes inte lika lockande, vårförkylningen blev till vinterförkylning, fram med vinterjackan, björnfittan på skallen och kängorna på. Tuplanjävlarna dränktes av den iskalla snön. Bort med cyklarna, fram med skidorna. I JUST LOVE IT!!! 

Men jag är inte bitter, nej nej föffan, livet leker.

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

"Björnfitta"... jag kunde inte hålla mig för skratt x) vadå typiskt Sarre? hahaha

2010-04-25 @ 20:51:41 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/
Postat av: emmy

Just det, glömde ju berätta att vi hade 25 grader plus stekande sol idag! Igår 21 grader plus sol. Har legat ute och stekt i bikini och blitt brunis ^^ du borde kanske ta ditt feta arsle ner hit du med!

2010-04-25 @ 20:54:07 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, men fuck you emmy! :P

2010-04-26 @ 08:23:18 / URL: http://sarreparre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0