PAIN IN THE ASS!!!

2010-04-08 @ 21:38:05

Ja, nu jävlar ska ni få höra. JAG HAR STRÄCKT ARSLET!!! Fyfan vad ont det gör. Var ju och bowlade med mina kära vänner Herman, Sanna, Gustav, Emil och Agnes i onsdags. Allt gick skitbra och det var very trevligt tills... Jag står inför mitt livs kast,( säger man kast i bowling? ), tar ett djupt andetag, en svettdroppe letar sig ner för min panna, jag blundar, ännu ett djupt andetag, tar upp bowlingklotet och gör mig redo, pulsen ökar, jag fokuserar som bara den, börjar långsamt på mitt ultimata språng, svingar klotet bakåt, tar sats, svingar det frammåt, PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNG!!!! Jag stannar mitt i steget, klotet flyger åt helvete, MIN RÖÖV!!! Vet inte vad jag ska ta mig till. En ful unge står häpet och glor. Ajajajajajaj, snyft, snörvel! Det gör så satans ont. Stapplar mig tillbaka till stolen. Min bowlingkarriär kommer föralltid att ligga djupt begraven i helvetets jord..

Som ett brev på posten kunde jag inte vara med på träningen den kvällen och vi ska ju på träningsläger i Skånepåne i morgon så man får väl se om arslet håller eller inte. Ajaj.

Nu måste jag packa klart värran. Vi åker ju klockan 7 på morgonen från Skuttis så det är väl sängdags för lilla Saris snart.

BYE BYE FUCKERS!!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0