Tröttilöttlött

2010-04-23 @ 21:52:40
Jaa kära vänner, detta är nu en ytterst sömnig sarreparre som sitter och skriver dessa rader. Klockan hade hunnit slagit 5 innan jag kom iväg från skolan idag, drog ner på stan, sen till jobbet och sen till farmoris och farfaris. Mysig tant och gubbe det där är asså. Fick i mig en tallrik mat och lite fikalika också. Mums sa jag, ajaj sa kroppen.

Såå, vad händer en fredagkväll som denna? Jo, jag sitter hemma. Very najs om jag får säga det själv. Första fredagen på ja, jag vet inte när, som jag inte har träning på Årsta. Nu är det över. Najs. Och det firar jag med att ha en liten kväll för mig själv. Ska snart bädda ner mig tänkte jag, dra igång någon sorglig film så man får gråta en skvätt också. Sen upp tidigt i morgon, har match då vettu.  Sen blire antaligen lite biolio med brudsen. Mmmm, härlig helg. Lugn och härlig.  

Pussiluss



Slänger in en bild på mig och Lollo. Tänka sig att det faktiskt har varit lite solsken i muppsala denna vår.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0