KÖRKORT

2010-12-07 @ 17:08:19
Hallojsen! Vet ni vad, jag har tagit körkort! Just precis alldeles idag har jag tagit körkort. Åååh så jävla skönt att ha "skiten överstökat". Haha, var så jävla nervös i morse så ni anar inte. Och jag fick total hjärnsläpp på teoriprovet och fick exakt 52, som är gränsen för godkänt. Jamen ska det va så ska det. Man måste ju göra det med lite stil.

Men jag tänkte dra lite snabbt av vad jag fick i födelsedagspresent: Ett par skinnstövlar, pengar, presentkort, strumpor av Herman & hans företag, extra varma, extra sköna. Lite smycken, dukar (alltid bra att ha, haha) och sist men fan inte minst: EN LIVERPOOL-RESA! YÄÄÄÄY! Jag och pappa, pappa och jag, far och dotter. Ska bli så jävla kul. Anfield Road, HÄR KOMMER JAG! Eller ja, det är ju några månader kvar. Vi åker över sista april. Skönt fan att vara borta då! Haha

Nej men nu ska jag fortsätta lyssna på Queen och skriva ett litet tal om rökning. TJOHOO



Väldigt väldigt fin bild från helgen... Hehe

Släng in en kommentar
Postat av: mariefiiisen

GRAAATTTTIIIIISSSS igen stumpen! du är så duktig såå. hahaa du kör på Queen nu, det är bra sarisen!

2010-12-08 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0