Radio Ga Ga

2010-12-04 @ 12:10:06
Hej min lilla pluttiblogg. Det var ett tag sen jag skrev här men jag lovar att jag har tänkt på dig varje dag sen förra inlägget. Mitt nya smeknamn är förresten pinoccio och min näsa blev plötsligt en aning längre. Hehehe, skämt och sido så här på lördagsförmiddagen. I alla fall, min vecka har varit lite stressig. Har haft sjukt mycket i skolan, ska bli sååå skönt med lov.

Igår var vi på "We will rock you" musikalen i Stockholm. FAN VA BRA DEN VAR!! Handlingen kanske var lite knasig men vafan, låtarna var hur bra som helst!

Men hörrni, i morgon är det den 5 december. Och vad händer den 5 december? VAD HÄNDER??!!! Jo, lilla jag fyller 18, tjohoo!! Så ivkäll kommer man väl hänga på låset någonstans i stan! Moahahaha

Pussiruuuunk


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0