Fråga doktorn

2010-02-02 @ 10:20:16
Idag satt jag och Eve och lyssnade på en dam i sina bästa år i aulan. Hon kom från Europaparlamentet och tyckte ett euro var bra. Ja, hon gillade euro. Helt plötsligt börjar eve klia sig down there, ja, ni vet vart. Det började lite diskret med ett litet pill, men sen, oj oj oj... Sedan avbröts Euparlamenttantens tal och Eve frågar: "Om man har flatlöss och gör en brasiliansk vaxning, försvinner flatlössen då?"
Nej men kära nån', vad har denna tös varit med om tänkte jag. Och vad skulle jag svara? Värt en funderare alltså. Men nu gott folk, ska jag meddela er om en vaxning är svaret på frågan. Och Eve, speciellt till dig.
Svar: "Flatlöss försvinner inte om man gör en brasiliansk vaxning då äggen sitter fast nere vid hårsäckarna. Man blir av med dem lättast genom behandling med receptfria medel från apoteket."

Nu vare slut för idag.
Tack och hej

Släng in en kommentar
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

de där kna vara din lilla lögn litt historian imorgon :D så jävla skön :D

2010-02-02 @ 10:22:16
Postat av: Sofie

den där bruden alltså

2010-02-02 @ 21:39:49 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: emmy

Haha, jag har fortfarande kvar Eves sms där hon frågade om man kunde få klamydia genom oralsex, och sen skrev hon att det kunde smitta om man fick sperma i ögat av en klamydiasmittad grabb.. Hahaha eve, eve...

2010-02-17 @ 21:22:16 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0