Hej hopp ta en kaka och va gla'

2010-02-18 @ 19:58:23

Hällöo maj lövely frends! Rajt naow ajm wrating, OKEJ STOPP STOPP STOPP, kände att min engelska inte satt riktigt där den skulle. Hmm, tokigt! Fattar inte varför sarisparis inte ger mig ett starkt MVG+ i engelska. Hällöoo?! Hon har väl på något helt vrickat sätt missat min totalbegåvning i detta språk. Hmm.. Skriver på min lilla argummentation tjossan som ska vara inne på måndagen efter sportlovet, hej jag är duktig, men det går inte så värst bra.

Kollar på älsklingsconverse i stället. Har drömt mig bort i converseskornas land och bara dregglar på allihopa. Oj vad jag ska köpa sånna skor. Mums! Vill ha lila (nää, äre sant??), men de finns bara i tråklila, så det får väl bli svarta eller vita helt enkelt!

Håller på och packar värran också, ska ju åka upp me the happy family till Falun över helgen och åka slalom. Sviiich sviich!!! Tänker på när ligan var i Fryksås förra året och jag tvingade Eve att åka blåbärsbacken med mig. Hon hade vägrat åke den innan eftersom den var ju säkert "jättetråååååkig". Herre gud kvinna, man åker i skogen på en massa gupp och får grankvistar lite var som helst och man slår typ ihjäl sig. Och ja, det var nästan det Evis gjorde. HAHA, direkt när hon åker över ett minimalt gupp, det var löjligt litet, så faller hon pladask på arslet! Jag höll på att dö av skratt! Sen låg hon där, arg som ett bi, och svor över dumheterna med sånna backar.

Men jag var kanske inte bättre själv, när Sofie och jag åkte i värsta backen tappar jag ena skidan och åker störtlopp som ett fån på ett ben. Haha, sen ramlade man väl framlänges och avslutade backen med "sälslalom", det vill säga, man åker ner på magen och får snö i ansiktet och skriker som ett mongo att man ska stanna.

Hujedamej, tur att vi kom hem utan brutna ben!




Och nej, jag får väl erkänna att gult inte riktigt är min grej och ja, man får skratta åt mig och fråga om jag har stått under en hiss, eftersom jag ser OVANLIGT ihoptryckt ut... Ska nog köpa en sån där manix som man spänner fast sig i och så ligger man där ett tag och så drar manixen ut både armar och ben. Värt en funderare!

So long fuckers!


Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Haha snygga bilder! Vi var ju bara FÖÖR balla, och vi hade så jävla kul!!!! :D

Och btw, du får inte köpa vita converse, jag ska köpa såna i helgen! Köper du vita, då kommer jag att skita ner dem totalt :D

2010-02-25 @ 20:48:11 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0