I'm loving angels instead

2010-02-17 @ 14:23:09

Det blev inge skidåkning för mig och morsan igår. Vi skulle vara lite duktiga och åka ut och röra lite på fläsket men vi var så trötta så trötta så vi stannade hemma i stället. Och nej, vi har inte kollat för mycket på OS och Kalla och alla de dära skidåkarna och vi har inte blivit så kallat inspired av hur fort de stavar och åker. Hujedamej. Men i alla fall, så senare på kvällen gick jag upp till farmor och farfar. Farmor hade bakat semlor och oj vad jag åt. Hade ju planerat att åka skidor så fort så att jag "förtjänade" semlan, men ja, det gick bra att äta utan att ha tränat. Ovanligt? Svar nej.

Och nu har jag längtat till att åka till ett varmt land och sola och bada och allt sånt som man gör när man åker utomlands i flera månader. Och jag längtar till sommaren. Gud vad skönt! Och jag längtar till Grekland eller Mallis eller vart man nu åker med brudarna och sen till campingveckan som måste bli av. Jaa, jag vill ha sommar helt enkelt. Kul att det har snöat hela dagen...

Men speciellt längtar jag tills på tisdag. Jag och Lollo ska ha lite kalasis och middagis med tanterna i klassen. Mmmmm

Nej, nu ska jag kasta mig in i upplysningens värld och bli upplyst om allt superintressant som gubbarna och gummorna insåg på den tiden. Funnyyyyy 



Ciioo 
 


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0