Liten, söt och lila

2010-02-10 @ 12:36:30
Ja, nu menar jag ju förståss inte mig, hehe, utan min nya mobil! Så jävla snygg, eller ja, snygg och snygg, den är LILA! Min andra tappade jag ju i skurhinken så idag fick jag hämta min nya. Och lyckan var på min sida, jag behövde inte ta samma modell som jag hade förrut. Och han som hjälpte mig var skitsnygg dessutom. Jag är lycklig. 
 

Så nu får ingen dum jävel säga "ammen den där är ju skitdålig och bla bla bla". JAG BRYR MIG INTE!!
Den har ju blingknappar.

CIIIIOOOOOO

Släng in en kommentar
Postat av: evelina

ammen den där är ju skitdålig och bla bla bla

2010-02-10 @ 13:41:56
Postat av: Sofie

men sara ärligt, läste på en sida nyss att den där typ pajar dirr och så fungerar inte försökringen på den då eftersom de har förvarnat en innan och varför tog du inte en svart? Och så är kamerans upplösning tydigen minimal och en kompis sa också att sms-signalen tydligen var rätt dålig och även att det hackar när man skriver. Och så står det tydligen i manualen att det brukar tjäbbla rätt rejält i hela mobilen om man har många sms, så man ska tydligen radera när man har uppnått 50 i inkorgen eller så. Du har väl läst manualen? Det står rätt mycket negativt om jag får säga det själv...

2010-02-10 @ 21:13:34 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0