Muuuuu

2010-02-17 @ 19:11:25

Mamma mia, vad har det tagit åt mig? Jag känner mig som en ko. Jag är trött som en riktigt sömnig en som står och idisslar på somrarna hela dagarna för att de inte har något annat för sig. Det enda som fattas är väl två horn och en svans. Sen kan jag sy en kodräkt och gå på alla fyra. Oj vad jag skulle se ut som en riktik ko. Så kan jag gå och låtsas att jag är från Skåne också för de säger "mu" på ett skojigare sätt. "Möööööuuuuu".

                                            

                                                                   Sådär!

Och nu skulle jag behöva lite starkt kaffelaffe så att jag orkar hålla ögonen öppna en liten stund till. Ja, jag får väl gå och göra det då.

Pussinusstuss


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0