Nej, jag och Lollo och Sofie var inte på Max idag!

2010-02-08 @ 12:23:00

Hej skog!
Måndag igen efter en trevlig helg. I fredags jobbade jag en stund och efter det drog jag till Sofia. När klockan tickat några timmar åkte vi till träningen. Jihaa!
I lördags samlades Fishermans vänner hemma hos Sanna. Melodifestivalen sög, den enda roliga var ju Dolphen. Tre skräckisar hann vi med också så jag har inte kunnat sova så jättegott får jag väl lov att erkänna. Jag ville ju att vi skulle kika på Pippi på de sju haven, men den blev nedröstad ganska hårt. Fattar inte varför, den är ju läskig för bövelen! Hemska pirater och lejon.
Söndagen kom och ännu en träning stod på schemat. Vilket schema? I stället för träning i Bälinge så var våra tränare så fyndiga att vi fick springa på en åker med snö upp till knäna och sen en liten avslutning i Linas berget plus en timmes styrka innomhus. Oj vad tränad man blir!

I morse hade vi prov. Sen gick jag, Lollo och Sofie ner på stan. Hmm, vi åt inte på stan för fjärde måndagen i rad. Gud, jag hatar håltimmar. Pank blir man.

Nej, nu har jag franska!

Tjingelingis


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0