New York baby!

2010-02-01 @ 17:51:14
Yes! Då var resan till New York bokad, betald och klar. Fyfan vad roligt. 15-22 oktober. Gud vad jag längtar arslet av mig. Men det är en jävla stor skara som ska med. Det blir jag, Lollo, Cilla, Linda och 14 personer till i Lindas och Cillas släkt. Hehe, har ingen aning om vilka de är men det blir säkert trevligt! 

Nu ska jag ljuga ihop en känd historia. Eller jag ska inte ljuga om allt, bara ändra några få detaljer av själva storyn. Sen ska en kompis läsa berättelsen och komma på vad det är som inte stämmer med verkligheten. Vår lärare Erik är en riktig buse han som hittar på sådana otroligt skojsiga saker. Jo visst. Jag och Evelina kom på att vi skulle ljuga om Kennedys död. Jo, det var så här förstår ni. När han låg i sin mammas mage så blev hon skjuten i just magen och ungen får kulan rätt i skallen. Men hör och häpna, grabben överlever. Så han växte upp som en vanlig liten pöjk och när han sedan dog, 1963, så berodde det på ingenting annat än en vanlig hjärtinfarkt.
Ååh nej, nu har jag ju redan skrivit om min lilla falska historia. Ojdå! 

So long morons

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0