Oh my God, Brainshaking?!

2010-02-11 @ 13:33:36
Satan i gatan, jag har blivit överfallen! Jo, nu ska jag berätta. Det var en helt vanlig dag i skolan och jag gick och trallade i korridorerna med naturkunskapsböckerna i ett fast grepp. Helt plötsligt får jag en spark i stjärten och jag trycks upp mot väggen. Misshandlaren laddar upp med armbågen och mitt huvud dunkas in i väggen. Jag tuppar av och faller hjälplöst ner på marken.

Njaa, så gick det ju inte riktigt till, men det skulle ha kunna gjort. Man vet ju aldrig vad vindögda Sofie kan hitta på. Klassens hårding alltså. Men sant var i alla fall att jag fick ont i huvet och Sofie fick en liten skåra på fingret. Nästan så att hon måste amputera bort det. Stackars tös. Pallar inte en frostnatt hon inte, men vad kan man begära. Kvinnan är ju från Knivsta?

Hej håååååå!


Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

du är klen.

2010-02-12 @ 08:32:08 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: emmy

Ta't lugnt med lillfisen, Sofie!

2010-02-17 @ 21:14:50 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0