Baka baka liten kaka

2010-01-21 @ 18:17:02
Ja just precis. Det är det som jag och lillisbroris gör just nu. Eller inte exakt nu, för nu står ju den smällfeta sockerkakan i ugnen och mojsar till sig så att familjen Bäckström om cirkus en timme ska kunna goffa och svulla hela kvällen. MUMS! Men hör upp, först ska vi träna. Jodå, och vi ska skutta och hoppa och slänga med armar och ben på det otroligt jobbiga passet i Åkerlänna. Herre jöstanes. 

Och Lollo har fixat en superfin bakgrund OCH skärmsläckare på min mobil idag. Så varje gång jag pillar på min lila vita makapär så kommer det upp en närbild på allra käraste Lovisa. Jo hej vad söt du är. 

Nej men ojdå, nu tjuter det ju som fan ute i köket. RUN BITCH, KAKAN BRÄÄÄÄÄNS!!!  

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0