Ett paket på posten

2010-01-17 @ 17:51:16
Tjohooo! Idag när jag kom hem från träningen så låg det två små väldans söta paket på bordet.
"Säkert någon gammal släkting som skickar presenter till Alexander lite då och då" tänkte jag och blängde lite surt på dem innan pappa sa att de va till mig. Det var som fan! Och när jag tog en närmare titt på de små färglada kartongerna så insåg jag ju att de var från Emmy! Nej dra mig baklänges. Inte varje dag man får julklappar från Tyskland heller. Så mina paket innehöll detta:



Ett hjärta som det står något på tyska på och ett halsband. TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! I och för sig så har jag ingen aning om vad det står på hjärtat men det får man väl ta och luska ut någon gång. Hoppas att det betyder något fint! Snopet annars likom..

Hej hopp! 


Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

du är min solstråle gissar jag på!

2010-01-18 @ 17:07:56 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: emmy

Näj men jag får ta och be om ursäkt lillsarren! Jag glömde ju berätta vad det står på hjärtat! Det betyder "du är mitt solsken" :D

Visst var det den BÄSTA PRESENTEN NÅGONSIN?:D Btw, tack ännu en gång för din och eriks present, den hänger nu så fint brevid min säng :D

2010-01-22 @ 21:19:05 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0