Gå och snyt dig, unge!

2010-01-25 @ 12:16:36
- Men mamma, jag har ju så roligt!

Helgen började med att jag, Sofie, Eve och Lollo åkte hem till Lollo och käkade pizza, goffade chips och dip och godis och kollade på film. Först såg vi The Reader. Helt okej bara att den där jäva kärringen var ett as och inte erkände att hon inte kunde skriva. Nej men visst, hellre väljer jag livstids fängelse! ÄCKEL!!
Film nummer två blev Snövit. Jöstanes, den var ju läskig. I alla fall när den läskiga tanten ska ge tösen ett äpple och står och ser hemsk ut i fönstret. Oh herre gud!

I lördags dog min mobil. Jag skulle vara duktig och skura golvet. Plums sa det och så låg min mobil i vattnet. HURRA! Senare på kvällen var det lite party hemma hos Sanna. Massa trevligt folk var där och det var väldans trevligt tills de blåa gubbarna med aggresiva hunden kom. Då jävlar. Men inget hände, utan det var bara två idioter som försökte sno en bil av en annan polis i huset brevid. Snacka om stolpskott. Så de skulle bara in till oss och hämta den andra killen som hade sprungit iväg och gömt sig i badkaret hemma hos Sanna. Men men, det gick bra i alla fall!

I söndags hade jag träning. Det var så jobbigt så jag höll på att dö.

Hejdå

www.ellmina.blogg.se läs den, kommentera den och häng dig

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Hahaha ja, stolpskott... x)

2010-01-25 @ 23:52:53 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0