Se upp i backen, tusen hål i nacken

2010-01-16 @ 14:16:14
Hej alla kära vänner! Just nu ska jag ju egentligen ivrigt sitta och läsa historia eftersom vi har prov på måndag och jag har inte pluggat ett skit. Men så bara råkade jag slå igång datan, möjligtvis loggade jag in på msn, dubbelklickade på det blåa, roliga e:et som finns på skrivbordet och av en slump hamnade jag här. Hmm, världen är allt bra konstig!

Men men, nog om det. Idag var jag väldans duktig och gick upp halv 9. Jag och Helena åkte in till stan och så övningskörde jag lite vid IKEA. Det gick väl bra, jag lever, Helena lever och bilen går fortfarande att starta. YES! Sen när vi va i Skuttunge och jag höll på att köra ner i diket och in i morsans syrenhäck, det är ju en annan historia.

Ikväll ska jag kanske käka middag på restaurang med Sofie, Eve, Ellmina och Lollo eller så åker jag hem till Sofia. Får se hur det blir. Nej, nu ska jag väl försöka svara på lite instuderingsfrågor..

So long losers!

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Bra där Sara! :D

2010-01-22 @ 21:20:47 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0