Sofie är en prutt, men en söt en.

2010-01-13 @ 16:00:29
Halloj alla muppar! Jag tyckte mig idag höra en fågel som viskade i mitt öra att denna blogg inte var så positiv.. Fågeln råkade vara Sofie. Herre gud tänkte jag. Nu måste jag ta mig i kragen och fixa till detta problem. Såå, något som är positivt och roligt. Hmm... JA! Nu vet jag, jag kan ju påminna alla blekarslen om att jag, Sofie, Lollo och Evelina (som vi ska tvinga med) ska åka utomlands i sommar. NICE! Vi har funderat lite på Mallorca. Fattar ni, MALLIS HERE WE COME! Så nu får vi fan inte vara lata hela sommarn utan va ska jobba rövarna av oss så att vi skrapar ihop några laxar. Jag längtar så det knakar!

Så, trevlig blogg: klart!

Jag slänger in en extra trevlig bild också, bara för stämningens skull.



Pussinuss

Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

nääääeeej, jag har sett positivare!

2010-01-13 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0