Trevlig helg?

2010-01-15 @ 15:33:54
Hallå hallå! Sitter just nu kvar i skolan, vi slutade för en halvtimme sen men bussarna går ju aldrig till landet ingenstans så då får man sitta här och glo tills man dör. Känner verkligen hur alla kastar sig ner på golvet eftersom de träffats av intressepilarna som flyger hej vilt i luften. Aj aj säger jag bara!

Hmm, men vad ska man hitta på en fredagskväll som denna? Jo, jag har träning på Årsta konstgräs halv 9 till 10... Så det är så mina närmaste fredagar i tre månader kommer att se ut. HURRA säger jag bara! Känns ju lite drygt men det är ändå kul när man väl pallrat sig dit. Får väl springa arslet av mig så att man gör lite nytta i alla fall!

Och just jävlar, Lollo är ju på en jobbintervju nu. Lycka till på henne!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Trevlig helg, sug och svälj!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0