Ursäkta att jag är sen, men min mamma fastnade med handen i brödrosten!

2010-01-29 @ 11:04:52
Häjj!
Nu är det fredag och idag fyller min pappa år. HURRA HURRA HURRA! Gubben blir ju 42 eller 43 för bövelen. Men min present har inte kommit än. Jag beställde en skiva från internet men eftersom pappa är pappaledig så rullar inte posten på som vanligt tydligen. Eller så blev alla andra postisgubbar så feta över jul så ingen orkar jobba snabbare.

Nu pratar Göris om terrorism och Nelson mandela och Al-Qaida och massa sånt roligt. Konstigt att alla sitter och stirrar ner på sina dataskärmar. (Alla utom pluggisen Sofie då. Hon lyssnar med båda öronen och antecknar så pennan glöder.) HEJJA GÖRAN! Du är duktig du.

Ikväll efter all god mat och alla kakor och bullar och till sist en 42- eller 43 års tårta så ska jag träna. Springa och sparka på en boll i en och en halv timme.

Trevlig helg, sug och svälj!

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Saknar lektionerna i sverige! :P

2010-02-17 @ 21:25:06 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0