We are NOT walking in Memphis!!

2010-01-20 @ 18:55:31
Tjenixen! Jag och Sofie har gått och trallat på "Walking in Memphis" hela dagen. Lite jobbigt med tanke på att inte texten direkt satt där den skulle. Så egenligen skulle man kunna säga att vi nynnade melodin och la in några tappra "I was walking in Memphis" lite då och då där det passade. Tro det eller ej, med våra begåvade röster så måste jag nog påstå att det inte var det vackraste jag hört. Jag har hört bättre så att säga! 

Idag fick vi sluta 13.10. Jävkligt skönt må jag säga. Vi har haft asmånga inställda lektioner sen vi började efter jullovet, men jag klagar verkligen inte. Inga läxor har vi heller. NICE! Bara en jävla engelskabok som vi ska läsa ut tills nästa vecka. SUCK! Och smartsara tar ju såklart en fet jävel på 400 sidor. Jo men VISST! 

Äh, nu har jag inte tid att sitta här längre.

CIIOO! 

 

Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

din fuck, nu fick jag den på huvudet igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-20 @ 21:05:56 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0