"Ja ska bli hora jag"

2010-07-02 @ 13:48:12
Häjjsan! Fyfan vad varmt det är ute. Mor min och jag ligger och steker som två valrossar ute på gräset. Fint fint fint. Har ingen solkräm heller så mitt fläsk blir extra rött. Men det ser inte jag som något negativt. Neeeeeeeej, fy vad porrigt! Jorråsatteeeeeh

Igår i alla fall lekte jag me Sanna, Emil och Gustav. Trevligt var det med mycket skratt och några filmer hann vi ju såklart med. Först "Den bästa sommaren" som skulle kunna vara den fyndigaste och roligaste filmen ever! Haha så jävla skön. Sen kollade vi på "Sjätte sinnet". Ingen bra idé när man skulle cykla hem själv sen. Ajajaj

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Ska ju på John Fogerty ikväll på Grönan! YÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSS



Byyee

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0