Sicken tråkig dag..

2010-07-07 @ 20:06:52
Ja hörrni, vad ska man göra när ens friends i hålan Skuttunge åker bort och lämnar lilla mig här alldeles ensam. Bara jag och älgarna kvar. Herman & Agnes är i Frankrike, Sanna är i Björkvattnet och Gustav är på Gotland. Idag dog jag nästan av tråkighet. Tvättade alla fönster på altanen för att fördriva tiden. Ja hör och häpna, jag tvättade fönster. Icke bra. Så ett hett tips till er alla, SÄTT ER PÅ BÄSTA TÅG BUSS FLYG ELLER BÅT OCH KOM HEEEEEEM. Eller varför inte sätta tummen i arslet och åka på armbågen? Hmm. Aja, nyss var jag och Helena ute och cyklade runt myrn'. Skönt. En liten runda på 2 mil. Hurtig är man, jorrå satte det är man. 

Och brudjävlarna saknar jag också. Men nästa vecka, då jävlar, då ska vi grilla lite och parta lite och bada lite hos Ellmis. LÄÄÄÄNGTAAAAARRRR!!!

Pusshejjleverpastej!



Aaaaaw, tänka sig så prydlig man ser ut me en rosett i håret å allt

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0