Bröllopet!

2010-06-20 @ 19:30:54
Nämen hörrni, det här med bröllop och allt. Gud vad mysigt! Jag antar att rätt många satt framför burken igår och tittade på Vickan och Danne som gifte sig. Visst var det allt fint? Åååh så mysigt det var. Sanna och jag satt som klistrade framför TV:n. Vi tänkte väl att vi tittar på själva vigseln och sen hittar vi på något annat, men icke, där satt vi från halv 4 fram till 1 (ja, med några "timmars" mellanrum). Trodde inte heller att jag skulle sitta och böla som en jävla mes heller, men ja, ens känsliga sida visar sig ibland. Men ååh, och Dannepannes tal var ju så fint, och hon va så fin, och valsen var så bra, och åååh, nej nu börjar jag gråta igen fan. Ja herre gud så det kan gå. Vacker var det i alla fall! Nu slutar jag tänka på det här innan ännu mer tårar kommer!

Tack och hej



Åååååååååååh så tussinussit! Snyft snyft

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0