Dagens köp

2010-06-04 @ 00:04:03
Har suttit och pratat med min tyska vän Emmy här i några timmar. Hon tjatar om att jag ska lägga upp bilder på de kläder jag köpte. Nämen klart jag vill göra det! Här ska tyskarna få seeee!!

Och jag veeeeet att blommigt inte är precis någon Sara-stil så fråga mig inte varför jag köpte en blommig kjol. Men någon gång måste man väl få vara lite tussig och nussig. Lite mer söt.
Klockan bara ääääääälskade jag! Mmmmmm
Och till sist västen, SÅ JÄÄÄÄÄVLA BALL!!!! Har gått och kollat in den hur länge som helts, och idag bara hängde den där och skrek åt mig att jag skulle köpa den. Så det gjorde jag!!

Nu ska jag sova. Det varkar vara livat i Tyskland. Emmy är på topp än!

Tjarrå!




Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Klockan var ju då förjävla cool :D

2010-06-04 @ 00:10:19 / URL: http://schwedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0