Hallå där käp blåbär

2010-06-10 @ 16:40:04
Herre gud, i morgon är det skolavslutning!! Fyfan, kan inte fatta't. Är så jävla trött på skolan och alla betyg och sånt skit, så skööönt att det är klart! Mmmmm. Den här veckan har ju vart rätt chill ändå, förutom i måndags då vi hade prov i naturkunskap och sen en rapportinlämning som skulle in. Men tisdagen innabar fika och Sara kom med sin lilla bebilebis. Söt som bara den! Onsdags - jag pallade inte gå i skolan = fikade med mina vapendragare Herman, Gustav, Agnes, Sanna och Emil vid ån i stället. Köpte jordgubbar å grädde å vindruvor å kakor å kex å ost och jaa, ni vet resten. Mysigt var det i alla fall. I dag åkte jag in med bussen, gick till skolan, vänta 2 timmar, prata lite betyg med lärare och sen till Cilla. Klippte håret. Kort kort kort. Sköönt. Ja, lite kanske.

Nej, nu ska jag käka!
Byyyeee


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0