Jag är död

2010-06-01 @ 16:10:18
Aa så är det. Är helt jävla slut. Känner mig som en seg jävla apa som bara är allmänt seg. En biljett till ett träd i en regnskog med en banan i käften skulle inte sitta helt fel. Och nu menar jag den gula frukten banan, inte något annat om någon av era perversa jävlar skulle tänka på något sånt. Höhö

Skoldagen: Började 8.30 med samhäll = grupparbete = alla i min grupp älskar varandra ( NOOOOOOOT!!! kommer gå bra, jovisst det kommer gå bra ), efter det historia = skriva klart uppsats, sen svenska = få tillbaka gamla grejor, bl.a. "ett liv i fem akter" = mvg here i come, där var jag faktiskt seriös, yääässss, sen lunch = lång jävla lunch, massa chicken bits åkte ner i magen, ett 20-tal för många skulle jag säga, massa sås = mmmmmmmm. Sen håltimme på idrotten och till sist engelska. Kolla film. Bra film. Jorra satteeeeh!

Nu somnar jag!
Hej!



Gammal bild men det gör inget, nej det gör inget

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Men fyy sikken härlig bild på oss då!! :D löööv it!<3

2010-06-03 @ 23:35:45 / URL: http://schwedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0