"Men gud vad jag ramlar"

2010-06-06 @ 20:12:01
Jaa, dagens citat à la moi! Såå duktig. Hade match och det enda jag gjorde var att ligga på backen. Mina skor var inte så bra så att säga. Avnötta dobber = halk halk halk. Jag halkade när jag sprang, jag halkade när jag sköt, jaa, tamefan, jag halkade till och med när jag stod still. Kanske ska fundera på att köpa nya fotbollsskor? NÄÄÄÄÄÄ

Aja, denna långhelg har varit perfekt. I torsdags shoppade jag ju med kusinen min, i fredags var jag på Andreas och Sofias student. Senare på kvällen åkte vi även hem till Simon och grattade honom. Kvällen slutade hos mig med Herman, Sanna, Gustav, Andrea och Agnes. Trevligt trevligt!

Lördag = plugga + sola. På kvällen vare fest hos Jenny. Härligt!!

Och till sist lilla söndag. Lillebrorsan fyllde 12 ( inte helt säker, hehehe ), tjocka släkten här, och sen match. Mot Ullfors. Ja just de, sa jag att vi vann med 5-0? Jasså inte, okej, VI VANN MED 5 jävla 0. Fyfan vad vi är bra, hej!





Nej, nu får det vara nog

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Ramlar när man står still - bra jobbat Sarris!!! x)

2010-06-09 @ 21:38:05 / URL: http://schwedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0