Only the good die young

2010-06-17 @ 20:56:59
Host, oj oj, host, här var det dammråttor och spindelnät. Host, va ett tag sen man kikade in här. Höhö, drar en "snabbrunk" på allt som hänt dessa dagar jag varit lite off. Okej, håll i er, nu kör vi!!

Fredag - Champagnefrulle med klassen, myys, sen skolavslutning, men jag gick icke, hem och tvätta fönster ist. Kvällen --> match mot Enköping, 1-1.
Lördag - Johan hade kalas, in med bussen (som inte gick, fick ta en annan) för att spela lasergame med gänget, eve och patte fyllde 18 förfan, efter det, hem till mig, grilla, regn, sitta inne, gick bra det me.
Söndag - Ööööh, vafan hände i söndags?
Måndag - Första dagen på jobbet, lite nervöst, "Hej jag heter Sara och jag ska jobba här", massa blickar, hälsa på alla, ojoj, moster hjälpte mig att hitta kläder, TACK FÖR DET!! måste ha en ful hatt på mig, ser dum ut, gör inget, kul ändå, hackade sallad, stod i disken. Kvällen --> träning.
Tisdag - Andra dagen på jobbet, ful hatt på mig, diska diska diska diska diska
Onsdag - Nummer tre, ful hatt på, diska, hacka sallad, diska. Börjar lära känna personalen. Skojiga typer det där. Kvällen --> träning.
Torsdag - Fjärde dan', diska, hacka sallad och lära mig kassan. Skitkul fan, kom och köp lunch av mig! Den fula hatten sitter fortfarande på. Hem, äta middag, jävlas med johan. Gå och lägga mig.

Slut


Släng in en kommentar
Postat av: Sved in, sved ut ;)

hörru sarre, jag kommer och köper en korvis av dig om ett par veckor!

Sköt om dig nu och jobba hårt de sista 4 veckorna innan jag kommer hem :D<3

2010-06-25 @ 18:16:50 / URL: http://schwedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0