Shopping

2010-06-03 @ 14:43:17
Tjenixen!

Idag har jag vart på stan med min kära kusin Linnéa. Åkte in kl 9, tappade ju bort min data igår så jag var tvungen att åka till skolan först. När man kommer in säger hon i receptionen att rektorn har datan och att hon kommer kl 1. Kul. Aja, vi knatade ner på stan och köpte lite jordgubbar och satte oss på våran bänk. Fan va gott det är med små röda saker som dessa. Mmmmm. Efter det shoppade vi som aldrig förr. Typ hela studiebidraget försvann. Bra Sara. Tack. Aja, jag köpte i alla fall en kjol, en tröja, en väst, present till Johan och sen en present till Sofia, hon tar ju studenten i morgon, och till sist köpte jag en klocka. Ascool var den! Kanske lägger ut en bild lite senare på mina fynd.

Klockan tickade till 2 och Linnéa var tvungen att dra till jobbet. Kvar blev jag, traskade tillbaka till skolan för att se om rektorn kommit. Fick vänta en stund utanför hennes rum och tillslut fick jag tillbaka min älskade lilla vän. Nu måste jag vänta här i skolan på 4-bussen. Kul. Ja, lite kanske.

Hejhej!



Heeemsk bild, men jag hade solen i ögonen. Och alla vet ju att snygga människor inte blir bra på bild. Heh

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0