Tjofaderittan

2010-06-02 @ 17:36:07
Idag har jag lyckats med många grejor ska jag berätta för er. Först försov jag mig i en timme, ajaj. Till lunch var det råa/brända korvar, fråga mig inte hur mattanterna lyckas, efter det hade vi kriminalprov. Vi skulle leka kriminaltekniker och lösa fall. Det gick åt helvete. Sen hade jag inga papper som vi behöver till att skriva en labbrapport. Fick kopiera av Sofie. La pappret i kopiatorn. Kopierade. Gick upp till Sofie. Utan papper. Fan. Tillbaka till kopiatorn. Hämta papper. Gick till dataskåpet. Hitta ingen dator. Gick till mitt skåp. Hitta ingen dator. FAAAAAN!! Datorhelvetet var borta! Gick till datateknikerna. Ingen dator. Gick till receptionen. Stängd. Gick till alla tjugonitton rektorer som vi har på skolan. Ingen öppna dörren. Kul. Måste tillbaka till skola i morgon för att leta efter datan. Vi som är lediga i morgon. Kul.

Snart ska jag sätta mig på cykeln och trampa iväg till träningen. Det ska faktiskt bli kul.

Hejsvejs



Fin bild, saknar't

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Snygg bild, vem var MÄSTERFOTOGRAFEN då??? ;) Jo JAG, höhö

2010-06-03 @ 23:37:22 / URL: http://schwedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0