Blod, svett & tårar.

2010-03-26 @ 18:23:56
Åååhhh, snyft, snörvel, snyft snyft! Satt nyss och kollade på P.S. I love you. Fyfan, snyft.. Satt ju och grinade mig igenom hela filmen. Tårarna bara rann. De kunde sitta och skratta i filmen men ändå skulle jag sitta här och böla. Men den var ju så bra, åååh snörvel! Patetisk tjej, jag vet. Men ändå...

Jaja, sluta vara en sån mes!! '
Sitter i brorsanporsans lägenhet och häckar. Han är gone och fixak körkort i två veckor så då passar man på! Yes, ska på träning snart också. Oj vad jag ska springa och bli svettig och äcklig. Men joo, det vill jag! Heheheee

Blodpudding är faktiskt äckligt. Bara satt ni vet. Var tvungen att få in något med blod. Måste ju passa med överskriften. Jag menar, om det bara hade stått "Svett & tårar", hur lame hade inte det varit? Kanske lika lame som den här bloggen är i övrigt. Eller så är det du som är lame som faktiskt tar dig tid att gå in på min blogg och läsa mina texter. Och överskrifter. LAAAMMMEEE!! Aa, ärt en funderare. Eller hur? 

P.S. I don't love you, men kolla förfan på filmen om ni inte har gjort det!!!!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0