Depp depp

2010-03-30 @ 19:52:44
FYFAN!!! Hade jävla kuknationella muntliga i engelska idag. Gick ju käpprätt åt helvete med ett mildare uttryck. FYFAN SÅ JÄVLA ÄCKLIGT DET VAR!!! Fick ju inte fram ett ord, bara satt där som ett fån och hummade och tänkte och bad och bönade till mitt engelskarum i hjärnan att det skulle vakna till liv och hjälpa mig. Men icke, där var det tomt mån tro! Fattar inte vad som hände. Nej, hatar nationell prov! Bara onödigt och dumt. Dumdumdumdumdumdumdumdumt!

Och igår upplyste jag mina små söta vänner i klassen att det var 250 äckeldagar kvar tills jag fyllde 18. Idag då så är det 249 dagar kvar för er idioter som inte är speciellt snabbtänkta. Men Sara, det är ju inte så långt kvar? Nää men visst. Här kommer några saker som kommer ha skett innan jag är 18 som jag drog upp för att visa att det är en evighet kvar tills jag fyller år. Håll hårt i hatten nu: om 249 dagar har det varit påsklov, vi har slutat tvåan, mor min har åkt till mamma mia öarna, eve har fyllt 18, alla jävlar har fyllt 18, prinsessan har gift sig med sin älskade daniel eller vad han nu heter, vi har fått sommarlov, vi har sommarjobbat, vi har åkt utomlands och partat som aldrig förr, vi har börjat trean, vi har börjat med vårat projektarbete, min storebror har fyllt 20, yeah, you know what that means right?, vi har fått höstlov, eve och martin kommer fira för att de har varit ihop i si och så många år, allepalleballe har fyllt två år, skitunge, jag får frågeformulär om jag vill ta livet av mig, vi firar första advent, kollar på de fem första avsnitten av julkalendern, det kommer inte snöa utan bara en jävla massa regn, sen sen sen, den dagen jag fyller år är en söndag. Vem fan är vaken och tillgänglig på en söndag? HURRAAA!!! Jorden har säkert gått under, al-quida och obama är best friends, ingen är fattig, alla barn får mat, LIFE IS WONDERFUL!!! eller? aarghhakjskjdlkfngalskd, kill me KILL MEEEEEE!!!!!

JA, så inga kommentarer som liknar "Men Sara lilla, det är ju inte så långt kvar tills du fyller år!" för det är inte sant och JAAA, jag är lite deppig just i detta nu!

So long fuckers!



Varför är man inte liten och söt, go och gla', mullig och bekymmerslös längre?

Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

Det hade inte hjälpt om du var "liten och söt, go och gla', mullig och bekymmerslös" ändå. Tänk när du var två år och liksom "nalleehh åsså, nuh ä d bajah halvja mit livhh kvajr tjills jah fårj pjesenter, buähhäää"

2010-03-30 @ 21:50:31 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: emmy

När du började rabbla upp allt som hinner hända innan du fyller år så förstår man hur jävla lång tid det faktiskt är kvar :P haha

Stackars liten, jag lider med dig! Men som tur är så kommer ju lilla JAG tillbaka i sommar, då blir du lycklig igen :) Haha

Miss ya darling! puss i ljumsken

2010-04-04 @ 23:37:20 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0