Ferreperre

2010-03-27 @ 17:09:38
Sittar och väntar på att Sannipanni ska komma. Vi ska väl vara här och snygga till oss, jora, för vi ska på ferreperre sen. I Örbyhus av alla jävla ställen. Haha, men det kommer nog bli skitkul! Eller det SKA bli skitkul, jaja, dancing queens all night long alltså, jaja.
Nej, nu kurrar magisen. Ska väl hitta något i det ytterst tomma och ekande kylskåpet. Jobbigt att planera maten när "man flyttat hemmifrån". Men jag får se om jag bor kvar här hela veckan. Läskigt att sova själv. Trodde det skulle komma in någon våldtäktsman och döda mig så jag sprang upp och kollade att dörren var låst med alla lås som fanns hundra gånger. Jaja, överdriv inte nu. Jag trodde att det skulla vara läskigare. Fast ensamt är det ju. Så efter träningen igår fick Sofia komma över. Vi kollade på skönheten och odjuret, sååååå bra film. Gulligull. Klockan 2 inatt åkte hon hem. Då blev det tyst och läskigt igen.. Sprang och gömde mig under täcket. Brr brrr.

Nu, taggataggatagga!!!!!

Hörs då, CIIIOO 


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0