Hallå alla dumskallar!

2010-03-16 @ 16:03:04
Idag måntro så slutade jag 11.50. Najsbajs, igår var jag ledig och i morgon är jag ledig. Mmm, ännu mera najs.
Men ger det någon skön ledighet? svar NEJ. Måste skriva klart mitt mupphistoriaarbete som ska vara inne nästa vecka. Det ska vara superlångt och smartsara tar ju såklart ett ämne som det inte finns någon fakta om alls. Bra jobbat tjejen! Jag har Australiens del i andra världskriget, nej men gud, var dom verkligen med? svar JA! Men ingen jävel vet ju det så ingen har orkat skriva ner lite fakta som jag kan sno. Nej, här är det verkligen inge rast och inge ro. ( Hah, tänka sig att ett litet rim gled in här i min lilla text ) Världen är allt bra konstig.

Nej, nu får man väl ta sitt feta arsle och börja jobba så att några små ynka rader kanske kommer ner på ett litet papper till nästa torsdag.

So loooong suckers!



I know you like it

Släng in en kommentar
Postat av: evelina

ohh I love it!

2010-03-16 @ 21:16:22
Postat av: Kusiiiin

joe hörre du, de går bra! Det är bara lite jobbigt att göra iordning matlåda hela tiden.. de suger. Annars är maten supergod och så :)) sen är de ju ett långvarigt bantande .. jag vill att de ska hända nått nuuu!

2010-03-16 @ 22:25:21 / URL: http://neaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0