Hurtfia

2010-03-17 @ 18:45:24
Oj oj, idag kära vänner har jag varit ute och sprungit. Jäklarns skönt var det faktiskt. Sen brann det väl till riktigt i skallen för när jag kom hem körde jag lite styrka också. Jöstanes! Men detta kommer väl innebära att jag kommer ha sån träningsvärk så att jag knappt kommer ur sängen i morgon. Det vore ju hemskt tråkigt. He he he

Och jag längtar som tusan till helgen. På fredag ska vi till Sofie och fira henne, hon fyllde ju 18 år här om dan', och sen på lördag äre lite partajj här hemma i käraste Skuttunge. Trevligt trevligt! Söndag = sliten dag.

Nu ska jag göra lite läxor, jag vet, jag är riktigt duktig idag! På med pluggishumöret så kööör vi!

BYYYYYEEEEEEEEEEE



Och mina talanger gällande Photoshop bara flöööööödar

Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

ohhh, är det knivsta ´jag seeer?

2010-03-18 @ 08:24:32 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0