Jobbintervjue?!

2010-03-18 @ 21:28:04
Hallå alla blöta fjärtar! Nu ska ni får höra, JAG SKA PÅ EN JOBBINTERVJUE!!! Herre gud, har ju sökt sommarjobb till Furuvik, hehe, så på sportlovet var jag dit för en så kallad "speedintervjue" som det så fint heter. Med min otroliga charm, eller brist på sökande, så har jag gått vidare! Så nästa torsdag klockan 8, då smäller det. Det hela börjar med en gruppintervjue, ( fan stavas intervjue så? skitsamma ) på 5-7 personer som ska hålla på i en halvtimme. Fatta äckligt! Då måste man sitta där och bli grillad av en jury medans 6 andra puckon sitter och hånglor på en när man får en fråga. Sen vänta. Går man vidare igen får man 10 minuter enskilt med den dära juryn. Shit shit shit. Snacka om satsigt liksom, och vad ska jag göra? Jo, stå i chokladhjulet eller vara lokförare för lilleputtåget!? Haha, känns inte riktigt som om det ska vara så svårt. Nej, men jag är skitnervös i alla fall. 

Nu har jag inte tid med detta trams längre. Liverpool spelar ju nu för fan!

PUSS & HEJ, FAR ÅT PIPSVÄNGEN! 




Älska torres. Mums. Dräggel dräggel

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Jobbintervju ;)

2010-03-23 @ 16:45:32 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0