Nice and happy!

2010-03-22 @ 19:20:05
Åååååh, mina små älsklingar har kommit! Hämtade dem på postis idag, menar ju såklart mina conversisar! Pussinuss vad jag är glad. Har ju förfan väntat i tre veckor på att de ska komma. Hej lång leveranstid. Åååh, gulligullgull!

Nej sluta tönta dig din tönt!

Aja, helgen var i alla fall en very trevlig helg. I fredags hade vi lite födelsedagsmiddag för Sofielie. Våran present var very bra och very rolig, vi lurade na' så de bara skrek om det. Det enda som behövdes var de perfekta kortet med de perfekta rimmen och vips, så var hon inne på helt fel spår. Moahahah, synd bah att vi lurade rickypicky också, han blev nog beskviken när presenterna endast var till Sofie. Men om du är snäll kanske du också kan då lukta citron en dag. Never give up boy!

På lördagen var vi ett litet gäng hemma hos Sanna, inget stort, men mycket trevligt folk så det var skoj i alla fall. Lindabinda sov över hos mig sen på kvällen, vi hade ju match dagen efter, så trott eller ej, jag tog det lungt i lördags. Men det var allt förgäves, det snöade ju som bara den i söndags så matchen blev inställd. Linda och jag hade ju till och med ställt klockan för att vi skulle hinna gå upp och både hinna med frukost och lunch.
DJÄVULSSNÖ!!!

Nu ska jag gå och mysapysa i mina små skorisar!
Tjingeliiiinnnggggg


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0