Pannknack

2010-03-25 @ 20:55:18
Dunk dunk, ajaj, ont i huvet. Inte bra. Fyfan, sitter i soffan och bara tar det lungt. Har haft äckelmycket grejor i skolan de senaste veckorna, i know, just love it, och idag lämnades den sista, SKITSTORA, historiauppsatsen in. Skrev om Australien ju. Fanns det någon fakta? Svar nej. Blev min "egna reflektioner" överdriven? Svar ja. Herre jöstanes, babblade på om fågelungar och byggstenar. Stackars den som får opponera min upptast. Men jag är ju lite puckat som sagt.. Hehehe 

Var på den andra jobbintervjuen idag inför Furuvik. Va så nervös att jag nästan sket ner mig men det gick väl bra hoppas jag. Satt och skadade som ett jävla löv innan men när jag väl satt där inne babblade man väl på som vanligt. Oj oj!
Och eftersom det hela höll till vid Furuviksparken så skulle jag ju ta upptåget hem. Klart man inte hittar dit och springer runt där och virrar som en gammal höna. När jag tillslut ser något som liknar en räls skyndar jag mig dit. Och vad ser jag då? Jo, jag står åt helvete på fel sida, och måste gå tillbaka och runt och under och över och brevid allt som kom i min väg. Hej hå, kämpa på. Sen när man väl är framme märker jag hur dött allt är. Varför? Tåget går om en och en halv timme. EN OCH EN HALV TIMME?! Så det var bara att gilla läget och sitta och leka med min mobil tills tåget kom. Vad skulle man göra utan denna underbara grej?

I morgon är det fredag. FREDAG FREDAG FREDAG
Ciiiooo suckers!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0