Pluggis

2010-03-11 @ 15:25:33

Sara är en pluggis, nananananana! Eller? Är man en pluggis om man pluggar mycket eller är man en pluggis om man kan allt redan och inte behöver plugga? Om man pluggar mycket, men ändå inte fattar, vafan är man då?
Suck, sitter i skolan och försöker förstå mig på naturkunskapen tills i morgon. Har fetingprov på ögat och örat och hjärnan och nerver och det är verkligen skitkul. Hehehe..

Lyssnar på musik också. Sjunger högt som fan. Får mördande blickar av alla tokiga människor som spatserar omkring här i korridorerna. Äter ost också. Den skrattande kon är allt bra. Mmmmm. Ännu mer mördande blickar.

Nej, nu ska jag ivrigt läsa om det autonoma nervsystemet. Jag vet, visst låter det proffsigt. Sånna kunskaper behövs ju alltid. Jag menar, kan ju alltid vara bra att veta om det parasympatiska eller sympatiska nervsystemet är igång. Oj oj, ännu mera proffsigt. Men jag är ju ett proffs. Så är det bara. Ett proffs som kommer få ett fetingstort IG + + + + + på provet i morgon. Inget "plötsligt händer det" här inte.

Depp depp
Hejdå


Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

där använde du din vänsta hjärnhalva och det parasympatiska nervsystemet var i full igång. Ditt saliv kom igång rejält och dina tarmar jobbade på. Bra jobbat Sara, ett + till dig!

2010-03-11 @ 18:38:01 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha dumfan!

2010-03-12 @ 08:05:45 / URL: http://sarreparre.blogg.se/
Postat av: evelina

ost är gott!

2010-03-14 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0