Solen skiner på höns och kaniner

2010-03-10 @ 09:38:31

Och här sitter jag och lyssnar på Göris. Vi hade prov i går på terrorism och USA:s statsskick typ. Jag fattade ingenting och nyss sa han att han hade snabbkollat proven och kollat vilka som fått IG. Jag kände mig ganska hårt träffad. Själv tyckte jag att jag hade pluggat rätt flitigt och gjort alla instuderingsfrågor, och JA gott folk, jag kunde dem äckliga jävlarna också. Så lycklig kom jag till skolan och tänkte "Plötsligt händer det" när jag satte mig bekvämt i bänken med provet framför mig. Men när man sedan bläddrar igenom skiten märker man ju att jag har pluggat på helt fel saker. LYCKAT SARA! Jag kunde inte ens frågan "Vilken presidentkandidat förlorade mot Obama?". Vad är det för jävla fråga? Jag skiter väl i vilken president USA har och vem som förlorade där och vilka som ville ställa upp i presidentvalet?
Visst, nu låter jag väl som en dum, oallmänbildad liten skit som inte kan någonting, och ja visst, den funkar väl, men jag bryr mig fortfarande inte om presidentvalet i USA? Bajsgöran och bajsprov och bajsfrågor och bajsobama. Hehehehe, bajsobama?

Nej, nu längtar jag till fredag. Det är roligt med fredagar

Ciiooo


Släng in en kommentar
Postat av: Sofie

det där var inte snällt sara.....

2010-03-10 @ 16:09:11 / URL: http://sofiethoudal.blogg.se/
Postat av: sara

hehehehehehheheheeeeee

2010-03-11 @ 09:36:34
Postat av: emmy

Du kan ju i alla fall glädja dig över att du kan mer i skolan än vad jag kan!! Haha

Jag är fortfarande lika seg i matte, kanske till och med ÄNNU SEGARE nu efter tyskland, eftersom jag inte gör något alls i matten här x) haha

Har du kollat upp vem som förlorade mot Obama nu då? ^^

2010-03-21 @ 10:29:05 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0