Söndagskvisten

2010-03-29 @ 00:49:54
Hello hello! Här sitter jag som en mupp framför datan, klockan är mycket och jag är skittrött. För trött för att gå och lägga mig. För innan måste man ju borsta gaddarna, ta bort sminket, göra rent fejset så man inte får några ovälkomna finnar på besök, och fukta och en massa sånt skit. Blääää. Patetiskt.

Gårdagen var niice. Orkar inte lägga upp en massa bilder, men snäll som jag är, så får ni några slängar av lördagskvällen. Oj oj, ängelssara is here!
Sanna sov här i går också och som ett bevis på min snällhet igen så gick jag upp och stekte pannkakor åt flickan till frukost. Ja herre gud, vad har det tagit åt mig? Skitsamma om dem smakade fan, det är ju tanken som räknas.

När hon senare åkte hem passade jag på att åka till jobbet och städapäda lite. Jag åkte dit klockan 1 trodde jag, men sörrni, där hade jag fel. Moris ringde till mig och pratade lite allmänt om en massa trams och sen påminde hon mig att man skulle ställa om klockan. Helvete! Det hade ju inte jag planerat, så fort som fan in på jobbet, åka hem, äta, och sen dra till samlingen. Vi hade ju match! Men men, jag hann i alla fall. Tur det säger jag bara!

Vi vann föresten. HURRA!! Upplandscupen var det ju så det var "vinna eller försvinna" liksom. 4-1 lyckades vi skrapa ihop, jävligt nöjd är jag i alla fall! Dessutom spelade motståndarna i en division högre än oss. Haha, känn på den ni!

Snark, nu somnar jag. Bye fuckers!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0