Hallå alla ärthjärnor

2010-05-04 @ 18:48:57
Nu var det ju ett litet tag sen som jag satt här och skrev en liten fyndig text. Har inte haft ork eller lust helt enkelt. Så idag kanske det inte ens blir en fyndig text, bara en text. Hmm..
Egentligen ska man väl sitta och skriva svenskaäckeltjossangrejen. "Ett liv i fem akter" kallas denna knasiga grej. Vi ska skriva om en snubbe som levde på 1700-1800 talet typ. Men bara fem händelser. Typ som om fem sidor har ramlat ur en bok. Ååååååh vad roligt. Jag dör. Har fan inte ens skrivit klart en sida. Damn you liv i fem akter.

Ja just det, idag kom det några roliga personer till skolan. Det var nämligen thailändare. Ojoj tänkte jag, äntligen kommer jag att få se sånna där småååå människor. Så fort jag såg gruppen fick jag mig ett gott skratt när jag verkigen såg hur korta det var. Med ett litet nöjt leende på läpparna styrde jag mina fötter mot folkmassan för att visa upp min ståtliga längd. Men se på fan, när jag står ca 10 meter från dem jävlarna inser jag ju att de är längre än mig. Allihopa. Varenda en. Sen kommer såklart Erik och presenterar mig som "the smallest girl in Sweden". Kul, skitkul, verkligen. Damn you Erik.

Nejmen nu måste jag fan skriva svenskan.
Tjarråparrå


Jag vet, det är roligt med lampor på huvet

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0