Hallå alla bajsbollar!

2010-05-26 @ 13:54:46
VILL NI VETA VAD JAG HAR GJORT IDAG?
Nej!
Hepp, skit it då... jaa, nää, hmm.... Äh vafan, JAG HAR SPRUNGIT EN MIL PÅ IDROTTEN! Tjohoooooo, MVG i betyg! Yää yää yää! Så jävla nöjd. Ibland får man vara nöjd med sig själv och idag är en sån dag. Men nu är man helt slut, jaa det ska gudarna veta. Hade ju match igår, sprang en mil idag, och sen har jag match ikväll igen. Ojoj, nu ska fettet BRINNA! Moahaha. Fast det man har gjort av med idag kommer nog inte vara borta så länge. Tokigt. Ja, lite kanske. Äh, skitasmma! Fet och lycklig, det är jag de! Haha

Nej nu ska jag plugga arslet av mig. ( Lugn nu, det är bara ett uttryck. Man måste ju vara beredd ifall ryssen kommer, hah. )

Hejsvejs!



Nej men sluta, lite knasig kan man ju få vara

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0