Himlen är oskyldigt blå

2010-05-31 @ 16:11:01
Häjj mupps!

Måndag måndag måndag. Herre gud så tråkigt! Slutade egentligen halv 5 idag men matteläraren ansåg att vi va så "bråkiga" så vi fick kila hem. Men kvar sitter jag, måste skriva en liten uppsats som ska in i morgon. Fyfaaaaan. Det är till historian och man ska skriva exakt, och nu menar jag exakt, ett A4. Inte mer, inte mindre. Då får man spööööö.

Men men, helgen var mycket trevlig. Var på festis hos Henke i Kambo. Ja, vilket jävla ställe alltså. Men stort hus hade han och roligt folk var det där och kul var det. Ska absolut inte gnälla!

Nu har jag exakt en timme och 4 minuter på mig innan kvart över 5 bussen går. Måste hinna klart med uppsatsen! DAMN YOU FUCKING UPPSATS!!



Hej jag var glad

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0